Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 8, 2014

sakit mata??? ini ubatnya

bismillahirrahmanirrahim......


minggu lepas tiba-tiba mata merah. sakit mata. aku dah terbayang ubat krim letak kat dalam mata tu. dulu masa kecik2 pernah pakai ubat mata tu. tak suka. sebab rasa macam melekit.tak selesa. lagi satu tak nak nanti si kecik tu pulak berjangkit sekali. takut2. 

balik kerja awal sikit. 
ibu " eh kenapa kak???? awal balik.."
me " sakit mato......huhu"
ibu " oh senang je. ambil susu badan sikit. titis kat mata tu. kejap je baik."
me " haa yeke.. *macam tak percaya

alhamdulillah. 3 round titis kat mata dah ok. mujarab ek. 


sekali round dua titis cukuplah



cerita pasal susu ni. aku risau. kan tengah puasa. susu badan berkurang sikit. 20 hari lagi nak harung. bismillah...


mudah-mudahan mama boleh bekalkan susu sampai umur kamu 2 tahun.
sekarang wasim suka duduk dalam trolley. 
agaknya dia rasa lebih luas n bebas berbanding dgn stroller kot.




p/s  :  kalau xde susu sendiri. minta sikit dkt mommies y ada. :)



2 comments:

  1. ingtkan power rabun mata naik... huhuhuhu....

    ReplyDelete
  2. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete