Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 20, 2013

selamat datang @km@l junior

bismillahirrahmanirrahim...

apa khabar. hi all. hee akmal junior dah selamat dilahirkan pada 22 oktober yang lepas. tiada ucapan lain yang dapat aku luahkan selain rasa syukur. Barulah aku faham kenapa syurga tu di bawah tapak kaki ibu.andai kita diberi ingatan seawal kita dilahirkan lagi pasti tak kan ada anak derhaka di dunia. Tu kata aku tp Dia lebih mengetahui hikmah disebaliknya. Cuma satu yang pasti sayangi dan hargailah ibu yang melahirkan kita kedunia. I love u so much ibu!! Huuu nangis bila ingat bape byk dosa aku kat ibu sblm ni. Sedangkan berkata "ah" pun dah boleh mengguris hati seorang ibu apetah lagi bila anak mengeluh tatkala disuruh buat sesuatu.tu y selalu korang buatkan. Betul tak? Eh macam ckp kat diri sendiri je.. Tsk..tsk..

Ok dah buang yang keruh ambil yang jernih ye. Sebenarnya aku macam teruja nak kongsi pengalaman bersalin dan berpantang tp masa tak mengizinkan buat masa sekarang. Ni pun sekadar update ringkas sbb tak boleh tidur tunggu call dari husband yang on the way balik utara utk melawat pak cik yang baru kembali ke rahmatullah. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman. Amin.



Akmal junior day 1





P/s : jgn lupa doakan kesejahteraan ibu bapa kita tiap hari. :)




1 comment:

  1. Tahniah akak.
    buat akmal junir jadi anak soleh okey ..
    Lama tak nampak update akak

    ReplyDelete