Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 20, 2013

Ulang tahun kali pertama

bismillahirrahmanirrahim...



diam tak diam dah setahun. 18 februari 2013 hari tu hari ulang tahun perkahwinan aku yang pertama. berjaya juga aku bertahan kat sini demi nak sambut anniversary sama-sama. kali pertama nak sambut ulang tahun tak naklah sambut sorang-sorang kat malaysia. sekurang-kurangnya dapat luang masa sama-sama secara live pun dah cukup. apa barang main mata dalam skype. hehu tak tahu dah nak taip apa. biarlah rahsia antara aku dan Akmal. takut ada orang muntah hijau pula baca madah cinta aku yang tengah feeling2 cinta ni ha. hehe aku tepek gambar kenangan sikit pada hari ulang tahun hari tu ye.







 gula-gula free yang cute dari pihak restaurant :)






surprise card from Akmal. ;) 




hadiah ulang tahun ditanggung penuh oleh Akmal sebab wife dia tak mampu nak sediakan hadiah kebendaan. jadi aku rasa tak seronok nak tepek sekali kat sini. down2. hehe tunggu aku balik malaysia, kerja dan menabung untuk hadiah ulang tahun untuk tahun depan pula. (>__<) saje2 mangade2. ini semua poyo!



 ok tu je.. jumpa lagi!






P/s : sayangi haiwan terutama kucing.*tetibe




9 comments:

  1. Selamat ulangtahun pertama ye sis ~

    Moge kekal ke anak cuci & akhir hayat ~

    Bahagia selalu ye ~

    ReplyDelete
  2. selamat ulang tahun..moga bahagia selamanya..

    ReplyDelete
  3. semoga bahagia hingga ke akhir hayat..n dikurniakan anak cucu yg soleh solehah..hehe..amin2.. tak apa la akak nk bermadah cinta,,hehe...blog akak..+ dah kawen.. huhu

    ReplyDelete
  4. tahniah! semoga hubungan suami isteri berkekalan shingga ke syurga. insyAllah.

    ReplyDelete
  5. tahniah .. sweetnyee .. hehe .. smoga kekal sampai ke syurga , aminn ya robbal :)

    ReplyDelete
  6. happy aniversery ..waoohh romantiks hehe

    ReplyDelete