Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 18, 2013

teaser - snow

bismillahirrahmanirrahim...



hari ni salji turun dengan lebat.. hehe so saje je nak buat entry teaser...


tempat kejadian :  belakang kolej kediaman Akmal 




seronokla mereka main baling-baling lari-lari jerit-jerit, kita duduk tepi je lindung kamera takut basah. once you get married then you know those pantang larang that a wife should bear with. takkan perempuan yang dah bergelar isteri nak bercampur-ria dengan mereka walaupun mereka kelihatan seperti kanak-kanak lelaki riang yang sukakan salji. tak manislah gitukan. auww. 







4 comments:

  1. kalo Mai, x kesah dah bergelar isteri org ke, mesti mai akn jd bdk2 join dorg sbb Mai mmg mcm budak2 TAPI akan jadi matang bila diperlu kan :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe sy take turn bila kwn2 husband balik bilik mereka...

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. hehehe .. best nyer ley main snow ! hehe

    ReplyDelete