Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 17, 2012

selamat berkenalan

bismillahirrahmanirrahim....



mula-mula segan-segan. nak cakap pun fikir dulu. bila dah kenal ok aje. ape da banyak sangat fikir. nak berkenalan bukan susah pun. kenal-kenal nama dulu, lepas tu latar belakang serba sikit, cerita pasal keluarga ke. ha kan dah boleh nak sembang macam biasa. sama juga dalam dunia blog. kita tulis orang baca. agak-agak suka boleh terus berkongsi rasa. cuma bezanya kita tak bersemuka. tulah gunanya social media yang ada. kalau kita guna dengan cara yang betul semua jadi mudah dan berguna. hehe sebab tulah aku ada blog. senang.


em semalam pengawas bawa aku keluar dengan kawan-kawan dia. haish malu-malu kucing.*kejap je.  pengawas baik hati bazirkan masa dia bawa aku jalan. maceh3x. agaknya dia sedih tengok aku terperap dalam bilik tak keluar-keluar hadap lappy 24 jam. eh jangan risaulah aku boleh hidup macam ni untuk beberapa bulan asalkan aku boleh tengok live laki aku tiap hari. cover balik 3 bulan tak jumpa hari tu. rindu hokeh.*ngade (>_<)  tepek gambar banyak sikit entri ni ye.




pagi buta bangun nak kejar main bowling kat sini. murah kot 1 pound satu game.





kawan-kawan pengawas kawan-kawan baru aku boleh






Winter Wonderland Hyde Park. punyalah ramai orang kau tengok sendiri tu berpusu-pusu




Show Time



nak ambil gambar kena selit-selit. ramai orang sbb weekend




Thrills and Spills
untung bawa aku pergi tempat macam ni sebab aku memang takkan naik semua-semua tu yang buat jantung keluar daripada jasad. jimat duit pengawaskan. hehe





dia dapat buat Phd awal umur 24. jeles tak





ape da nama dia ni. lupa. 




 The Magical Ice Kingdom. Tiket habis




Star Flyer. cantikkan!





senyum sekarang ye




 sila naik Christmas Coaster





tada! hehe tu dia wajah yang tersenyum tadi. seronok naik coaster??? kihkih gelakkan *muka jahat





Santa Land untuk kanak-kanak dan aku. :)





McLaren P1. tetibe





the biggest department store in Europe




haha cermin mata pengawas bersinar macam watak katun





dah habis pun hari berkenalan face to face. hurm aku ni tengah pikir pasal tiket balik Malaysia. tak tahu nak balik bila.  tarikh interview SPP (Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran) tak confirm apatah lagi tarikh posting. tak nak kerja boleh tak pengawas. huhu






11 comments:

  1. wahhh !!!!! best ny !! untung lah dpt pg ! mai bila agk ny pg kn . . :)

    ReplyDelete
  2. bestnyaaa! teringin nak pergi :')

    ReplyDelete
  3. Wa... bestnya... suka hati tgk happynya semua... :) Trm kasih sudi berkunjung ke blog saya :)

    ReplyDelete
  4. so nice !!! :D

    singgah sini yer kalo nak header design PERCUMA ..

    http://mawarjambu.blogspot.com/2012/12/design-header-percuma.html

    ReplyDelete
  5. berapa la suhu kat sana sekarang ni ? akak pi bln 8 aritu pun dah sejuk menggigil

    ReplyDelete
  6. seronoknyaaa..lagi adventure dr game kat sini yea

    ReplyDelete
  7. nurul!asal x naik sume bende alah 2?hahaha.rugi!

    ReplyDelete