Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 16, 2012

jangan macam ni tiap hari

bismillahirrahmanirrahim.....



dah pukul 4 pagi. pengawas tak balik lab lagi. nak tidur balik tapi tak sampai hati. baik aku update entri. eh macam pantun pulak ni. huargh*menguap sesuka hati. teringat jejalan siang tadi. pepagi dah cuci diri. bersiap merayau sana sini. sampailah ke malam hari. owh patutlah pengawas balik lewat sangat ni. nak cover masa yang dia bazir tadi. eh pantun tak habis lagi ke ni. ape da aku mengarut ni. baik aku pergi blogwalking sana sini.




ce teka eyebag tak cukup tidur ke lebih tidur ni???




hehe tu dia intro untuk next entry.




Nanti sambung cerita lagi. pengawas dah memunculkan diri ni. nampaknya blogwalking lain kali. ha habis pun pantun kat sini. jumpa lagi. tatatututiti.. tutti frutti :)





2 comments:

  1. waa. best2. nk pgi cti winter ni. xsbr! akak kt sne ke?

    ReplyDelete
  2. stakat ni kat sini lagi. hee welcome to Winter Wonderland.

    ReplyDelete