Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 14, 2012

contest header / blog comel

bismillahirrahmanirrahim....


ahaks thanks adik yana sebab tag hakak join contest. tajuk contest pun macam segan je aku nak join. bukan pe..... dah berjam-jam aku belek blog ni nak cari tang manalah yang cute sangat tu. last-last tuan rumah jelah yang boleh dideclare cute kat sini. boleh macam tu??? hahahahaha. tapi takpe jangan menyerah sebelum kalah. lagipun hidup kita ni perlu saling support- menyapotkan. barulah berkembang institusi blogger.



[sila klik banner]


saya suka blog creamlovebunny kerana :

> hampir semua warna asas blog adalah putih yang buat saya rasa bersih dan tenteram. warna putih tu menimbulkan warna-warna lain yang ada dalam entry lalu menjadikan entry menjadi lebih menarik untuk dibaca. *ayat skema lol

> gambar-gambar dan animasi comel yang ada dalam blog tu buatkan pembaca feeling2 cute. *contohnya saya


(50 patah perkataan)


tiba-tiba rasa macam lepas jawab kertas peperiksaan penulisan kira patah perkataan takut terlebih. hehe kepada creamlovebunny selamat menanda kertas peperiksaan. tengok list contestant memang dah macam menanda buku penulisan untuk lima kelas murid tahun 3 tuh. \(>__<)/

oh sebelum tu tag dulu kawan-kawan :




Sekian..selamat semua !
 
 


3 comments:

  1. haha, kelako. btw terima kasih join ^^

    ReplyDelete
  2. hahaha.. malu kita akak, at least kita try kan ^^ gudluck akak!

    ReplyDelete
  3. sy bc blog awk..tetiba terjumpa ni, nk join jgk..nk jgk..

    ReplyDelete