Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 21, 2011

sabar pun berbatas




kepada si pencuri dan perompak sekalian...
kalau kau curi brg2 atau harta benda mungkin org akan marah sehari dua atau seminggu dua sbb kemudian hari boleh dapat y baru tp kalau kau usik harta yang tak ada penggantinya tak da siapa y dpt maafkan sampai bila2..



ala manja...


nasib baik pandai berlawan dgn pencuri dpt jgk blk rumah semula ye
agaknya pencuri tu dah puas kena cakar kot...ha33 pdn muka




si putih : give me five bebeh
si hitam : ko pahal????





ps : bila kau kantoi satu hari nanti kau tahulah nasib kau!!




4 comments:

  1. ade org nk curi kucen ko ke nurul?sape2?

    ReplyDelete
  2. org y pecah rumah aku..hu2 xtaw sape..huk3

    ReplyDelete
  3. seb baek kucen tu pandai balik. kalu tak ko cakar2 pencurik tu.
    org2 yang pegang kuceng tu lg comey. bahagia je nampak :)

    ReplyDelete
  4. kucen da blk pun aku nak ckr2 jugak muko pencuri tu tp xtaw sape je...aish kalu bdk dua eko tu pndai ckp mmg da dpt tgkap pencurik ngokngek tuh...huhu tsskk

    aku bahagia selepas ko aina..hik3

    ReplyDelete