Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 21, 2011

jengah

Assalamualaikum.....

yeah nak raya!!!!! tempoh paktikum pun dah nak tamat...yabedabedooo....!!! cerita psl praktikum dua bulan ni aku ada satu je benda yang paling aku takut... aku rasa org lain pun seram jugak kot... alkisahnya bila anak murid korang tetiba terbuang air dalam kelas.. adoi mak boleh menangis aku kat dpn kelas tu. bulu roma ni serta merta tercacak-cacak. lagi-lagi bila tengok si anak murid tu dah pegang2 dia punya kain @seluar sebab nak buang air. so takkan teragak2 bagi diorang ke tandas. fuh fuh fuh minta dijauhkan.




p/s : selamat meneruskan baki2 bulan ramadhan mubarak kpd semua umat islam (^_^)


1 comment: