Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 10, 2011

buat teman sebilik

assalamualaikum....




oh entry khas utk rumetku sem 5 - 8 cik nurliyana badruddin. sorry banyak2 terpaksa tinggalkan kamu selalu. bukan sengaja tapi terpaksa. aku ni manusia pelik sikit. xboleh nak stay kt maktab lama2 bila kuliah xda. bila kuliah xberapa nak ada tu maknanya da xde keperluan lagi utk aku duduk diam kat sana. hati rasa xkeruan mcm perasaan orang yang tgh tunggu masa nak masuk bilik bersalin (em overla plak)...xtahu nak gmbarkan mcm mana perasaan ni....heeee tapi apa yang aku nak bgtau kat sini aku betul2 minta maaf banyak3333.... izinkanku pulang ya. lagipun cik jiran kita tukan selalu dtg melawat so aku pun xdela berat hati sgt nak tinggal kamu sorang2... hik3 ada juga org nak tolong jenguk2kan... n pesanku jgn biar kamu dgr cerita2 yang bukan2 kat sana k... study je elok2.. kamu orang bijak pandai.. anytime boleh score result meletop2... bolehla nanti aku tumpang sekaki cedok ilmu kamu sikit sblm masuk exam...pliz3




dua bdk nak mkn pizza free... (^_^)








status : hati rasa bersalah tp xmampu buat apa2...harap maap..huk3






1 comment:

  1. wahahhah....xpe2..kahkah..small matter..bdk sbelah bilik sll dtg blek kite...jap2 dtg...stiap 5 minit, dtg jguk ak..hahhahh....kihkih...die riso..wahahhah...bdk sbelah bilik pesan- yana,jgn ttp lmpu tau...ak ttp je..kihkih..lena je tido..siap xmo bgn lg..wakakka..muahhxxx..ko stdyy la...besok exam...ak kaco kathy n zatoll...kihkih...

    ReplyDelete