Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 25, 2010

selamat hari natal


assalamualaikum...


dan selamat hari natal buat penganut yang beragama kristian... bila hujung tahun je mesti krismas dan bila krismas je mesti hujung tahun. . bila dah sampai hujung tahun pula, mak ayah ibu abah mama papa pun mula sibuk bershopping.. bukan shopping apa tp utk anak2 jgk... kan hari persekolahan dah nak tiba. jd mana2 keperluan spt kasut, baju, beg, stoking, alat tulis semua nak dilengkapkan. tambahan anak2 bila dah mula masuk tahun baru persekolahan semua benda serba nak baru.. huk2 tp zaman tu dah berlalu dah buat aku. prefer pakai je mana yang ada janji masih elok. xbaik membazir kan3..(^_^)

mlm krismas hari tu parents aku sempat juga beli brg2 keperluan adik2 aku y dua org masih bersekolah tu. seronok betul dua budak tu aku tgk. aku pun sama sebenarnya...hehe dptlah tumpang sekaki dua pilih2 mana berkenan. hoho i like... em cerita dgn gambr lg sng kot...hehe lai2




ai berdua je??? anak2 mana???



ibu bapa kena bijak mengatur strategi untuk berpacaran..
boleh tinggal anak2 anda di sini buat sementara..



ouh shakingla... i like ice skating...
" no camera please" police ice berkata



boleh x tukar turf hockey dgn ice ...
kalau macam ni punya game dah xpayah risau da pasal muka terbakar dek panas mentari kat tgh2 turf ..huhu



kesejukan..tp seronok ok
selesai je parents berdating dgn brg2 selesai jugaklah anak2 bermain :)







status : menghitung hari sblm bermula sem baru
nota : sesuai ke psp sbg hadiah keputusan cemerlang????



2 comments: