Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

lumrah

assalamualaikum...


hehe...ada satu jenis tabiat manusia...eh3 tabiat manusia mcm aku je kot bukan semua....huk3 tabiat pelupa y dtg sesuka hati.... kdg2 tabiat ni boleh menaikkan kemarahan org contohnya dah dipesan supaya kejutkan pada jam sekian2 tup tup dah sejam lewat baru teringat...dan kdg2 tabiat ni juga boleh selamatkan keadaan contohnya hati tengah syahdu rasa nak tersekat pernafasan tiba2 si comel meow dtg minta dibelai dimanja seminit dua tup tup hati rasa sgt lega sambil dongak ke syiling rumah nak cek kot2 bocor sbb blur mcm mana boleh ada air menitis ke pipi.

apa y ekau nak mengarut ni????? dush3

ok2 terus ke pangkal (straight to the point mcm ni boleh???heee) sebenarnya nak ckp yang aku ni terlupa nak letak title kat 3 entry sebelum ni...itu saja...waaaaaaaaaaaaaaduh




awak, tolong ingatkan saya bila saya lalai ye...terima kasih (^_^)






status : hati berkecamuk mengenangkan cuti y berbaki cenonet
nota : tolong ingatkan aku



No comments:

Post a Comment