Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 19, 2010

14 jam



treasure hunt...

redah belukar...
- cari brg tersembunyi > lulus

panjat bukit....
-tiru gaya haiwan > lulus

lalu titi curam...
- teka-teki > lulus

finall check point di rumah panjang...
- isi tempat kosong > gagal

aish baru ingat nk menang tgk2 kalah jugak. mane ke x nya. ada ke patut kat final check point tu dia kasi soklan dialek sarawak. ape kes. manelah haku reti...(@_@) yang xtahannya pulak brader check point tu siap suruh aku nyanyi apa2 lagu sarawak. xpatut2...sajalah tu xnak kasi aku menang. ish xpuas hati betol... knapela dia xpilih dialek negeri sembilan ke, kelantan ke, retilah jugak sikit2....ohoo baru perasan rupa2nya aku ada kt sarawaklah..patut treasure hunt gne bhs sarawak...tgk kiri kanan atas bawah....waaahhh cantiknya pokok2 hijau..eh pokok merah pun ada, kuning pun, ungu pun...cantiknya...banyaklah engko punya cantik..dah jgn mimpi bangun subuh, gajah dah nak dtg da ni... subuh gajah boleh solat lagi x????heeee




tolong jgn bawa saya ke dalam mimpi terlalu lama





en.sang dia : ape ke jadahnya tidur smp 14 jam sehari (huhu)

nota : rancang aktiviti mlm so xleh nak tidur awal lg dan x sempat nak mimpi y bukan2 pelbagai versi pelbagai kisah.





5 comments: