Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 28, 2010

tumpang lalu


salam alaik....

akhir-akhir ni masa terlalu sempit utk aku melilau ke dunia maya...atau kata mudahnya aku sgtla busy dengan assignment, micro teaching, aktiviti kolej kediaman sempena bulan Ramadhan, berulang alik berbuka di rumah beberapa kali dalam seminggu, tolong ibu tukar langsir rumah dan buat kuih raya. now barulah berpeluang nak drop entry dgn aman damai.

oh esok......
aku akan ke Sek.Keb. Sultan Abu Bakar 1 untuk program School Based Experience. Itu sekolah rendah aku masa darjah 4 hingga 6. aku pilih sek tu sbb murid2nya terdiri daripada golongan kaum hawa shj yang bermaksud tahap kenakalan mereka kurang sedikit berbanding dengan sek yang ada murid lelaki. tambah2 bila tugasan yang lecturer kasi boleh tahan banyaknya so aku amat memerlukan persekitaran kelas yang mudah dikawal. heeee hopefully semua berjalan seperti yang dirancang.

sekian dulu... caucincau




nota : abah akan hantar aku ke sekolah esok...x bermaksud abah masih anggap aku ni bdk kecik y takot nak pergi sekolah sorg2 ok....

No comments:

Post a Comment