Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 7, 2010

terima kasih en posmen...


ring...ring...kriinnggg!!!
ckg nurul : hello..
en.posmen : hello, ni cik nurul akmal ye.
ckg nurul : yep.
en.posmen : saya ada bawa bungkusan poslaju utk cik.
ckg nurul : oh..ok.
en.posmen : sekarang saya ada di depan rumah cik tp nampak gayanya tiada org di rumah.
ckg nurul : owh waktu ni parents sy ada di sekolah. sy lak di melaka.
en.posmen : agak2 lama lg x parents cik balik ke rumah??
ckg nurul : em biasanya jam 2.
en.posmen : kalau mcm tu boleh cik kasi tahu di mana sekolah ayah cik.mungkin sy boleh hantar ke sana.


hehe....baik betul hati en posmen ni... dari rumah ke sekolah abah pula utk hantar bungkusan. padahal boleh je dia tglkan bungkusan tu di pejabat pos & kemudian aku ambil sendiri. terima kasih byk2 en.posmen...:')

jom tgk siapa pula yang baik hati susah2 hantar bungkusan tu........



my roommate eva...tq3
bg aku urusan nk pos brg ni leceh sbb kena pg pejabat pos pastu tunggu turn (plg xbest). jd aku sgtlah menghargai kalau ada org y sudi sshkan diri pos bungkusan kpd aku.hehe



ada dua keychain dr langkawi & tasbih dr mesir
i like :)





nota : laptopku dah keluar hospital dan berfungsi dgn sihat...



No comments:

Post a Comment