Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 4, 2010

salt @ garam



salam alaik....


plan asal utk berhibernasi di bilik bertukar kpd menonton movie. tahniah kpd diyana, teman yang bijak bermain kata2 pujukan lalu membawa aku ke GSC dataran pahlawan. movie pilihan adalah SALT.




memang berbaloi2 menonton..

cerita ni aku beri 10 bintang. byk stunt menarik lagi2 bila perempuan yang pegang watak utama. tiba2 tercetus keinginan utk jadi perisik mcm Salt..haahaha mimpi bolehla.. yang pastinya mmg xrugi layan movie ni.kat sini aku cerita serba sedikit sinopsisnya.

Salt mengisahkan ejen CIA, Evelyn Salt dituduh menyembunyikan identiti sebenarnya sebagai perisik Russia dan mempunyai agenda membunuh presiden.Tidak semena-mena, Evelyn menjadi buruan kerana dikhuatiri membahayakan keselamatan negara dan hubungan antarabangsa antara Amerika Syarikat dan Russia.jadi beliau berjuang utk membuktikan dirinya tidak bersalah dan bukan perisik Russia seperti yang dituduh. Malah dia terpaksa berusaha mencari suaminya yang menjadi mangsa tebusan. Bykla scene2 yang xdisangka dlm cerita ni tp yang penting ia adalah cerita hepi ending.hehe tu jela. nak tahu cerita penuh sila lyn movie ni ye.hehe



dua imej berbeza Salt. masih kekal cantik





nota : sgt terpengaruh dgn perwatakan Salt. berangan nak jadi agen perisik juga...hee





No comments:

Post a Comment