Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 10, 2010

as long as they are happy I'm fine



salam alaik..

tahu x apa perasaannya. bila tengok sepasang kekasih bergurau senda dan bergelak ketawa dengan gembira. tentu kita juga terasa bahagianya atau mungkin rasa bahagia itu bertukar kepada cemburu semata. xkesahlah apa rasanya tp aku sgt bahagia dan gembira bila lihat sepasang kekasih ni. mereka adalah pasangan yang serasi dan dalam diam aku sgt mengagumi keikhlasan mereka dlm perhubungan.





mereka ibarat isi dgn kuku yang tak boleh berenggang

abang xpayah pergi mesyuaratlah nanti ye..
jom masak, perut da lapar..
hari ni kita jogging nak..


mereka sentiasa berganding bahu

abang tolong sidai baju ea, yah nak kemas dapur sikit
1..2...3 angkat. jalan slow2 pasu ni berat


mereka saling memahami

jgnlah nangis, cerita je tu. biasalah hero mati nak selamatkan heroin




gembira. dpt tengok sepasang kekasih yang bahagia.
gembira. dpt berkongsi hidup dengan mereka.
gembira. dpt makan dgn mereka sbg sebuah keluarga walaupun cuma 3 org sahaja.(kalau nak tunggu ahli yang lain sebulan sekali jela dpt makan bersama)
gembira.gembira.gembira..

tulah perasaan yang buat hidup aku rasa cukup sempurna.



ku bahagia melihat mereka bahagia



nota : harta kekayaan xmampu membeli secebis kebahagian



2 comments:

  1. sgt... harta kekayaan takkan mampu beli kebahagiaan. ianya adalah kita yang ciptakan sendiri. :')

    ReplyDelete