Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, June 26, 2010

selamat tinggal ibu..huk3



sejak kecil aku dilahirkan tak pernah sekali pun aku terasa diabaikan. semua keperluanku ibu sediakan. kasih sayangmu tiada tolok bandingan. tiada perbuatan dapat membalas jasamu ibu. kini aku hanya bisa mendoakanmu dari kejauhan. semoga segala dosamu diampunkan. bahagialah ibu disana hendaknya.aku berjanji akan menjadi anak solehah yang sentiasa ingat padamu ibu.



uuwek...uwekk..ibu tolong!! saya xnampak mana ibu..uuwekk



esemen...sedapnya tidur atas perut ibu.. siap ada bantal peluk lg.jgn jelous



ibu kenapa aku dikurung dalam incubator..huuu saya nak ibu



woot woot..ibu xde bantal peluk pun jadilah..



yeay...ibu syg saya..saya syg ibu juga



ibu jomlah main dengan saya....jomlah3




kamu sudah besar anakku.. pergilah hidup berdikari.tinggalkan ibu disini mahu berehat




saya mesti kerja kuat supaya dapat kumpul wang yang banyak utk masa depan




yeehaa!! kerja2 juga tp sekali sekala kita kena enjoy!!




owh penatnya badan saya..best juga landing2 mcm ni



ibu lihatlah saya sudah punya teman hidup...


nota : panda juga punya hati dan perasaan

2 comments:

  1. wah comelnye panda gem0kk..
    bes plokk..

    syg mak~

    ReplyDelete
  2. bg hubby kamoo makan byk2 kasi gemok mcm panda.. :)

    ReplyDelete