Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 21, 2010

leceh bila dah mula membaligh


salam alaik...

situasinya begini. mak tam datang bercuti kat rumah aku dgn anak-anaknya selama seminggu. rumahku menjadi teramatlah meriah dek penangan anak-anaknya yang sungguh periang. suasana begitu mmg seronok. lagipun bukan selalu. dapat main dgn cousin kecik ,bergurau senda dan bergelak ketawa. dapat bawa diorang pergi jalan-jalan, dapat tgk wayang midnight dgn family besar dan semua kos perbelanjaan ditanggung pak tam (yang ni plg best heeee) cuma ada satu benda yang agak belum biasa utk aku...............


dush dush dush.hambek kau. sergahlah lagi kan da kena.

heeeeee

alamak, haziq da baligh ke?

heeeeee

ala....susah betul la. ni da kali ketiga kakak ambil wudu' tau


keadaan jd leceh bila kazen dah mula memasuki alam dewasa. terpaksa buang bad habit yang suka melengah2 selepas berwudu'.



xdelah dewasa sgt kalau tgk saiz badan




mak tam dan mak teh y gila ariani




ada org tu nak buang pooh ni so baik kasi pd budak kck nikan ^_^

No comments:

Post a Comment