Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 26, 2010

13 Mei...




org selalu ingt 13 mei itu tarikh berdarah

aku juga begitu

cuma apa y aku ingt itu berbeza

13 mei buat aku rasa sgt berterima kasih pada ibu

sbb ibu sanggup bertarung nyawa melahirkan seorg bayi perempuan yang comel

n bayi comel itu masih tetap comel setelah 21 tahun berlalu

ahaks

aku tahu aku bkn anak yang selalu mendengar kata

aku xlayak utk minta bahagia

tp cuma satu pintaku pada Maha Pencipta

janjikan syurga buat ibuku tercinta

kerana itulah doa terbaik dari seorg ank y alpa

kasih ibu bawa ke syurga

kanku ingt itu sampai bila-bila


saya syg ibu saya
saya akan jaga ibu saya selagi jasad dikandung badan


gambar hiasan 13 mei 2010


No comments:

Post a Comment