Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 19, 2010

febuari y indah..


sekarang aku dah ada di bln febuari kali y ke-21. bg aku bln febuari sama je istimewanya tiap tahun bila ada 3 insan y aku syg sambut hari kelahiran mrk.


6 feb hari lahir sang dia

msg je memanjang...huuu



7 feb hari lahir abah insan y plg aku syg

ckg noordin kusyg..



16 feb hari lahir adik aku y bernama
ahmad naqib.


ibu kempunan nk ank perempuan...hihi



ni dulu2 kuat nanges..


ya Allah Kau lindungilah ketiga2 insan ini
permudahkanlah mereka mengharungi setiap dugaan y Kau beri
tempatkanlah mereka kelak disisiMu disamping para syuhada
peliharalah mereka drpd hasad dengki manusia
tetapkanlah iman mrk dlm perjalanan hidup di bumimu yaAllah
amin..



p/s : syg tiga2 diatas smp mati

No comments:

Post a Comment