Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 2, 2010

seribu resah...

salam alaik..

esok terpaksa blk kolej awal pagi

seribu macam resah datang...

rasa makin hilang semangat

now bilik sangat bersepah dengan brg2 yang nk dipacking

lagi menyerabutkan kepala yang sememangnye dah serabut



smgt aku semua pergi bercuti agaknya dua tiga hari ni

sedih tertekan semua ada

atau mgkin aku ada wat silap dengan org tua aku

hm pk2 mungkin jgak..

degil xdgr kata mmg habit plg terok



huhu tp aku bkn sengaja nak buat ibu terguris

atau buat abah kecil hati

maafkan ankmu

egokah aku???

xmampu melafazkan maaf secara berdepan

cuma dgn perbuatan aku buktikan betapa seriusnya aku minta dimaafkan



eh cm kompem2 je mmg ade wat salah...

heee...

padahal jiwa tersiksa bila ingatkan kehidupan y bakal aku tempuhi esok di kolej


byknya peraturan

byknya songeh pentadbir

byaknya ragam manusia2 yang menyesakkan kepala otak



oops packing belum beres lg

needs to stop now..

huuuu








1 comment: