Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 15, 2009

hidup..hidup..hidup

hidup
hidup aku mati aku hanya sbg hamba tuhan y serba kekurangan. namun hidup aku mati aku penuh bermakna apabila berada disamping orang2 yang menyayangi diriku... keluargaku yang paling banyak menyedarkan aku betapa perlunya aku untuk meneruskan hidup dengan berbekalkan ilmu didada..ibu abah tanpa mereka tidak lahir aku kedunia. semua jasamu akan kubalas dengan penuh kasih dan sayangku . teman hidupku yang juga pengubat luka dikala aku berduka, peneman setia ketika aku bergumbira..sentiasa ada disampingku buat aku berasa akulah insan yang paling istimewa di alam semesta..hidup ini sukar diduga dan aku perlu tabah mengharunginya.. harapanku sebelum menghadapi tahun baru 2010. aku ingin menjadi lebih matang lebih kuat lebih maju dan mengisi sisa2 hidup2ku dengan penuh bermakna disamping insan2 yang tersayang. ya tuhan, kau berilah aku petunjukmu supaya aku menjadi insan yang berjasa kepada kedua orang tuaku disamping mencapai kejayaan dalam hidupku. walau hala tujuku masih samar disebalik kesuraman cahaya pelita di malam hari. aku masih mencari siapa aku sebagai diriku sendiri.

No comments:

Post a Comment